Post Icon

TIDAK AKAN BERULANG LAGI.....

apa yg berlaku pada kontijen negeri perak pada SUKMA tahun lepas bagaikan igauan ngeri...dan ini x kan berlaku lagi pada tahun ini.....itu janji DATO Zainol Fadzi Paharuddin ketika ditanya tentang persiapan atlet negeri Perak menjelang SUKMA 2012 di PAHANG....


menurut nye lagi.... “Saya bagi jaminan, tidak ada lagi sejarah ‘0’ pingat lagi, malah saya amat yakin kerana kali ini persiapan lebih rapi telah dilakukan berbanding pada Sukma terdahulu.

“Kita akan tapis setiap atlit ini melalui kejohanan-kejohanan yang mereka sertai sehingga bulan 4, sekiranya atlit itu dilihat tidak boleh menyumbang pingat maka kita tidak akan pilih.

“Daripada pemantauan yang pihak MSN lalukan, setakat ini prestasi atlit hari ini sudah sampai ke tahap 75%, kita masih ada 3 bulan lagi untuk membuat persiapan sebelum tiba Sukma 2012,”

oleh itu.....pihak MSN negeri mensasarkan untuk meraih 38 pingat pada Sukma akan datang.

Malah katanya, sasaran itu dilihat realistik dan tidak mustahil untuk dicapai memandang atlit-atlit sudah cukup bersedia untuk menempuh Sukma 2012.

diharapkan pada tahun ini..atlet dapat mengembalikan kehebatan PERAK.. didalam kancah SUKMA....dan akan memberi kilauan emas yg telah mereka sasarkan..

yob harap.. atlet perak.. boleh melakukan nye... hehehehe MOH KITE...... PERAK BOLEH... .....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment